این دانشگاه کلیه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه‌ها، آیین نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و ضوابط اجرایی و ... را پیش از ابلاغ به مدت 2 هفته از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ اقدام می‌نماید.

  • کلیه شهروندان می‌توانند درخواست‌ها، شکایات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه‌ “رسیدگی به شکایات” و فرم “ارائه پیشنهادات”  ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. درخواست‌های واصله به واحدهای تخصصی ذی‌ربط ارسال و پاسخ در سامانه درج می‌شود. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.
  • کاربران می توانند از طریق منو “تماس با ما”  شماره تلفن، پست الکترونیکی  مدیران و مسئولان را دریافت و از این طریق با افراد مذکور ارتباط برقرار نمايند.
سامانه نظام پیشنهادات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی (ارائه پیشنهاد و پیگیری)
پرسشنامه رضایتمندی کارکنان
فرم پیشنهادات مردمی 
فرم شکایت
تالار گفتگو

 

 


6.1.9.0
گروه دورانV6.1.9.0