![](/_health/images/icon/pdf icon.png) |
تاکسونومی سوال ها |
![](/_health/images/icon/pdf icon.png) |
راهنمای تدوین طرح |
![](/_health/images/icon/pdf icon.png) |
سوالات چهار گزینه ای |
![](/_health/images/icon/pdf icon.png) |
کارگاه تحلیل سوالات آزمون |
![](/_health/images/icon/pdf icon.png) |
اصول طراحی سوالات امتحانی |
![](/_health/images/icon/pdf icon.png) |
روش های کار تیمی و حل مسئله |
![](/_health/images/icon/pdf icon.png) |
چگونه سوالات بهتری طراحی کنیم؟ |
![](/_health/images/icon/pdf icon.png) |
ارزیابی و تحلیل روان سنجی آزمون ها |
![](/_health/images/icon/pdf icon.png) |
تاریخچه اسکالرشیپ یاددهی-یادگیری |
![](/_health/images/icon/pdf icon.png) |
برنامه ریزی درسی با تأکید بر طرح درس ترمی و روزانه |
![](/_health/images/icon/pdf icon.png) |
مواردی که باید در طرح یک سوال استاندارد رعایت شود |